Its like You palying MerryGoRound.

4.12.10 | 0 comments


Macam mana kalau aku decide tak nak pergi? Aku bersikap seperti blurr and yah! No respon bila dorg bisingbising pasal Teknik tuh HAHA, kesian mereka :DD Alah, teknik je pun. Bukan Mrsm ke, SPB ke. Orang lain beriya iya nak pergi, aku beriya iya pulak nak menolak. -.-

Tapi usually kalau kita pilih untuk kebaikan diri kita means for future atau bagi aku lah kan aku pilih nak pergi Teknik jasin tu, memang ya lah ada kebaikan dan kebaikan untuk masa depankan. Kalau kita pilih untuk menolak kebaikan tu pulak mesti lama lama rasa menyesal. Ye tak? Mula mula je, rasa janggal lah apa lah bila kat tempat baru. Apa "bagai rusa masuk kampung" Lama lama oke lah kan, KAN :( Haiyaa, bendabenda ni lah yang naik 'MerryGoRound' dalam kepala aku ni, pusing pusing:p Isy, masuk ni 3 kali dah aku pindah2 sekolah ni, taknak ah sedih2 lagi dohh. Cehh :DD Dah syok kat sini kene 'blah' balik. -.-

Dua post dah asyik bercerita pasal benda alah ni je. Apa kata, pergi je lah kott. Nanti kalau taknak keluar ah balik apa susah. Teknik je, tak lah seketat SBP en. :D


<< Older / / Newer >>

Le Classic