Life indeed would be dull if there were no such difficulties.

21.11.10 | 0 comments


Tak tahu kenapa lah begitu excited nak meng-update blog ini.

What? perempuan tu perampas lah/ke? Aku fikir tak nak berkelakuan kejam je, pada mulanya lah kan. Tup tup, dia kedepan dulu. Ini tabole jadi HAHA. Aku malas lah nak tunjukmenunjuk yang aku il dengan dia yg sudah ada yang punya sorok2 lah sikitkan. Tapi sebenarnya siapa lagi kejam. Tetiba merancang nak couple start sch. see? hotahwehtkcuf! Bila tengok si dia muka start berkerut dan benci. haishh-.- ku tahu, benda ni susah berlaku dan 'seldom'. It is nonsense, merapubabi. Mana taknya, kerabat aku sendiri. yang selama ini aku sangka hanya berlaku dalam drama ditelevisyen kini menimpa aku sekarang-.- patutakulepaskanatauFIGHTIT!


Ok Sarah, this is REALity. Face it. Maybe aku boleh terima, cuma tak tahu how to figure it out. Sekarang terasa baru sedar aku hidup dalam dunia yah means, realiti dan bukan fantasi or imaginasi aku. Maybe, aku perlukan dia/him yang kena tampar aku setiap kali terasa aku hidup dalam imaginasi aku :p bak kata pepatah Melayu apa dot dot dot alah, senangsenang new one maa. HAHAHAHA(gelasitan), perlu keh weh? :DD :pp

Post aku kali ini agak kejiwangan ya :) biasalah tak normal lah kalau tak kan? colourfull lagi, hha. kata terakhir kali ini, Tata :( *jugak

<< Older / / Newer >>

Le Classic