14.11.10 | 0 comments



Happy Anniversarry for 1 year! dalam kubur lah HAHA. kena tabur bunga ni :D baru nak sampai, tidak boleh suka buat masalah. dalam story ni aku lah, HOHO. ah, peduli apa :) sepatutnya, bagai ini lah ajar aku main gitar. ciyehh! :D even dah clash pun boleh kan baik2? suka buat aku benci kau, aku bukan nak dabek dada sekali aku benci forever lah. although simpati aku boleh hadir anytime jeh, bila kau buat balik plus the biggest mistake. Ya, jawapannye memang taklah.
waiting searching, aku tak peduli dah. mana ada tu ada lah kan :) kalau dah jodoh tak kemana, ajal maut jodoh kan dekat tangan tuhan. kita merancang yg menentukan tuhan. cewahh! tapi aku suka dia pujaan melaya tuh :D sometimes feeling tuh datang kadang menyampah pun ada. haishh, ennggak ngerti aku.
esok senior last day jumpa diorang, kiteorg tasempat HAHA. serious ntah kenapa teringin nak peluk kak sally :) HAHA. ye lah, ntah bila nak jumpa kan :( ceyy sedih ni.
harini aku tamerepek kan? HAHA, pecah record harian blog aku nih. oke lah TATA :)

<< Older / / Newer >>

Le Classic