25.10.10 | 0 comments


i'd promised myself not to tell anyone. sorry lah =)

rasa nak patah balik masa, best ouh time pergi gua tempurung and sg. klah hot spring. aa! seronok sangat. rugi lah siapa tak pegi. dalam gua mcm2 bentuk ada then meniarap dalam gelap lah, gelongsor at batu lah, masuk lubang lah. mmg lah sakit en meniarap, ada batu2 semua tapi happening gila :D haishh nak je aku bawak korg pegi gua, ye lah aku 1st time masuk gua en siapa tak excited. hha, tapi susah dohh nak cerita, kalau lah korang dapat pergi sure nak masuk balik. mandi manda kat hot spring, hmm lagi lah happening. gambar? alah kat facebuk ada. hha :p dalam bas perjalanan kesana sini pun happening juga :)) hha

apa lagi? enta. esuk malas datang bole? ala bole je :)
oh myspaace sudah bole dibuka woo ! syok2 tapi tak ramai dah layan ms kan. facebuk je la berguna.. ha, lappie saya yg satu ni dah sembuh, lagi satu tgah operate lagi. doakan ye. :D
merepek je lah. tata :)

ily

<< Older / / Newer >>

Le Classic