15 July 2010

15.7.10 | 0 comments


alah,itu bermakna aku xde title lh nk letak..tarikh je lh.so what?

HAHA,padan muka kau weyy.. org buat bodo,terima je lh.tidak perlu lh kau berkelakuan sedemikian,kerna tidak lah aku akan peduli.

tadi lain sikit..samira,emelia xdtg ilah pula puasa..rehat lh aku dgn si farah fifi fiza tot nana.. aku ckp lh farah 'peanut' aku rehat dgn korg eh? then, ha okay sambil teettt mencabul aku.. ngek ngok betol dorg ni.. apa boleh buat, xkesah lh,bkan aku je ramai lg :D biase ar dorg..aku mmg antara mangse2 mereka,xsah jumpa je bkn salam lain yg dibuat,haiyaa.tapi xsanggup dohh, HAHA :D

BM,aku xdgr satu ape yg cik din cakap coz setan duduk kat antara aku n tot..gossip jo lh,dia citer pasal **-**..
math pula topic baru,AGAK senang lh.. pening,bnyak kali buat pun xpast dorg arh sambil mengeluarkan bunyi "arghhh!!!" tension xtension.kalau buat slow slow insyaAllah senang :)

pulang gossip dgn ilah pula..kutuk sana kutuk sini,ilah2 kau tu dh ar puasa gossip je. ish3 :D
smpai rumah,aku study kejap.. cuba nk improve english,so aku amik esei melayu translate ke bi.. tidur kejap then start buat kerja yg sepatutnyee :) daaaa


-TAMMAT-
dah lh,semalam sebenarnye aku teringat kan one of my male friends.ttba petang tuh aku mimpi dia.. alamak, dia dah lh lame tak text aku,aku pun dah lost contact ngan dia..aku dah duk sini susah nk jumpaa dia kott:( i'll try to text you ..but not now..tidak lh aku tahu kau tu ingat aku lg ke tak ==' aigooo,'lepas tu lepas lh sarah 'tak usah dikenang. HAHA jiwang je ..sebagai rakan tipu lh xrindu kt kawan lama :)

<< Older / / Newer >>

Le Classic