i miss you like crazy

24.7.10 | 0 comments


i miss you like crazy my blog..how i wish i can update u all the times ok.anyway,please understand me. lalalalala~ hey,seminggu i tak jumpa you :) *gilak
hah! janji memang tggal janji,ckp tak nak online..on juga,tapi tak semua la.fb je,but chat offline lah.sama je kan haiyaa --' onn just nak check noti. fikir ape lah kan,pasal kucing dorang tag tuh,penuh notification aku dengan comment dorang.ishhk! i have removed all my nonsense tag.they just cant get enuff of it! menyemak --'

exam is just around the corner,many of my friend deactive their facebook nowadays..so do i.tadi je on kejap :D ahad ade extra class sc.. ahad? ya.. tak nak pergi? oh,tak pe lah kelas 3A kan baru lagi buat extra class? bulan 3 haritu kan? HAHA teacher2,bab2 memerli ni pandai ouh.. perli2 pun bagus2,memberi kesedaran.. :)

my gossip girl ,emelia: esok aku pegi kelas dgn pengkid mu hajar..if nak gerak sekali jom,jam 8.20 kita gerak,panggil aku sekali :) buku record gossip ku sifar for this two days. mu?


ok bye my dearest blog!!please be good because i ONLY have u to express myself.HAHA

<< Older / / Newer >>

Le Classic