Gombak.

12.7.10 | 0 comments



Auntie Nor's house.
papa tak ikut so,mama drive dari ampang ke gombak..jauh juga .yg bestnye rumah dia tepi gunung tapi malang dia duk kat 1st floor je,kalau atas ckit kan boleh tengok pemandangan :) actually,dari bawah pun boleh nmpak cantik..pemandangan depan kondo ni pula buat aku teringatkan seseorang,eveytime aku duk kat balcony tu aku teringatkan dia.sape? ade lah :) okay continue...
sampai2 adek aku cepat2 tukar baju,then turun bawah terjun kolam. haha, aku nk join tapi hujan..but lastly aku join gak tapi kejap je lh,sejuk kau ingat aku tahan sangat dengan kesejukan air ni? ==' 8.30 pm mama and auntie masak kat dapur while aku duk depan tgok tv,bukan tak nak tolong tapi mama yg tak bagi tolong suh ajar adik buat h.w ..dah masak apa lagi makan lh weyy,sedap segala jenis sambal ade huuu~ :D
next day,dalam pkul 11 cmtu aku n adek2 turun bawah mandi lgi,kali ni lama sikit panas kan.xdelah sejuk :) mama pun join..disebabkan aku ni peramah,tgor lh sorg budak ni kan.. :D
tnye lah sepatah kat dia confirm tak lama kemudian berpatah2 soalan dia bg..baru nk relaks main dgn adik aku dia tnye lagi ==' akak boleh berenang? eh tak :D tapi dia ni baik sebelum dia balik dia salam aku.btw,adik akak akn selalu ingat adik :)
smbung2,boleh plak dia tnye aku BI dapat berapa.==' aku dengan perasaan segan silu jawab lah B kdg2 C.sebut B dulu walaupun baru2 ni dapat C :D lepas dia balik tggal aku n adek aku 3 orang je..apa lagi conquer lah 1 swimming pool.haha! dah habis mandi tggu lh c n syanaz habis mandi pula..maklum lh dah lame xmandi manda kat swimming pool kan lame lh sikit berendam.haha.dah puas mandi naik atas makan,lepas makan semua tido kejap..then bangun baru gerak pulang ke BTR :) :: kire bercuti lah jugee..walaupun kat rumah kawan mama.thanks mama bawak kiteorg tidur rumah auntie and thanks auntie kerana sudi mengajak kami :) daaaa..


p/s:weyy,sorry xbalas text.xde kredit and malam tu dah tido dah.esok petang baru perasan ade text dari kau.

<< Older / / Newer >>

Le Classic