Kembali :)

26.5.10 | 0 comments


hey HELLO! lame gak aku xupdate kan? bape hari eh? kire ar sndiri dari post yg bawah ni sehingga hari ini :)

yeay KEMBALI! 1st kembali mengupdate blog,cerita arini............. hmm,lmbat kesekolah dowh! aku pkir awal lagi,serious ingatkan awal lagi.. sbelum smpai aku berbisik dalam hatiku ini, *ececeh..bayangkan aku dgn kau lmbat dua2 sekali kna duk depan.. cdgnyee nak ckp kat emy, tapi tak jd takut lmbat betol2..then smpai skola mmg tak lah(uit ayat sapa ni?) pgar dah tutup,masuk ikut pagar besar tuh.. tulis name bla bla..kali kedua aku lmbt,kna rotan,alaahh xsakit pun.. :P naseb tak dduk depan je derr..TAMAT!

2nd aku dan emelia akan kembali menghantui komerSIAL..pakcik saya kembali! im your regular customer rite? discount ? haha xleh bla..

3rd awak nak saya text awak selalu?..kembali BOLEH,tapi kalau kredit saya habis awak pndai2 lah topup kan saya eh..hee!! :D

4th FREEDOM! yeay kembali juga..tapi buat sementara je ar -_- lepas ni trial then PMR! oh gosh! dah2 lambat lagi.. pikir lepas ni ilek2 dlu,cuti 2 minggu melancong balik kg hangout wahhh.. :D! kalau boleh,

jeng jeng jeng! yg kelima, kelas aku yg sebelum ni pelajarnye hanya bersama dgn buku,kini tidak lagi... GOSSIP KEMBALI together-gether :) ape lagi.. jom! mimik2 muka yg macam belacan,kera busuk,kerbau tak mandi,kucing tak makan dan macam2 lagi lah diakhiri dgn paper geografi,boleh laa... science paper 2 ********* "rase cm nak bakar je kertas tuh" "memang tak lah" "aahhhh!! mampus" "oh my god!": antara perkataan2 yg keluar dari mulut dorg yg didengari,begitu juga aku..aku menjerit dalam hati je,no hal.. "tawakal,redha,berserah" yasminho tak abis2 ckp bnda tu je.. terima kasih kawan :) esok(khamis) sesi tembak-menembak bersama kertas! ni best ni.. alahhh exam seni.apedehal!

itulah dia KEMBALI! jumaat cuti! ape lagi,keluar! assalammualaikum :) daaadaaa..

<< Older / / Newer >>

Le Classic