Pergi tak kembali....

19.4.10 | 0 comments


tahun ni juga tahun lepas bnyak artis mninggal sperti yg digempar gmpur kan MICHAEL JACKSON,huh mmg xsgke lah dia bole tggl kan aku cmtu je,haha! xdee lah..terkjot gak kan walaupun aku xmnat dia sgt..tapi lpas dia mninggal dunia,mama aku nangis2 n asyik dgr lagu dia j..start dari tu aku terus mnat dia..bole dikate kan dlm sbulan tu aku berkabong dgr lagu dia jee..ishk3*poyo jep :P

kat malaysia ni xkurang gak ..byk artis mninggal dunia..seperti yang kite tau sebelum ni arwah uztaz asri yang tknal dgn lagu pergi tak kmbali..then arwah din beramboi..mmg aku tabik springg ar kat dia,lawak dia tak pnah buat2 spontan gila doee!! tapi apa kan daya dia trlebih dahulu prgi meninggalkan dunia bidang seni yg dicburi..

yang pling aku sdih arwah achik ni la...terkjot gle bab* woo..!!mase adk aku karaoke lgu memori berkasih td,baru aku tau yg achik spin ni dah meninggal dunie :O aku igtkan ape td sbb mama dgn adk aku xabis2 cerita2 pasal dia,rupenye dia da meninggal hari sabtu petang...aku da start tanye+confuse ye ke? btol ke?

mesti pasangan duet dia(nana)sedihkan? muda lagi,kesian bini dia,kesian ank dia...family dia apatah lagi..xsilap aku awl tahun lepas ank dia yg meninggal ni dia plak..ape nak buat,ajal maut dtangan tuhan.. so,same2 lah kite sedekah byk2 Al-fatihah untuk mereka..amin

smpai sini je ar post aku kali ni..dah nagntok ni,sok nak skola goodnite!

<< Older / / Newer >>

Le Classic