ishh..teringat plak ! :)

24.4.10 | 0 comments


actually, aku teringat satu cerita korea ni tajuk dia stairway to heaven..haha! mcm tajuk blog syamilkan?,bukan mcm dah mmg ya :)
bestkan cite ni? xsilap aku, name hero dia chan chung ke name sebenar dia kwon sang woo..
heroin dia plak han ching su name sebenar tidak ingat..haha!

dulu ade dua drama korea yg suke tgok :winter sonata dan stairway to heaven ni lah..tapi aku tak brpeluang tgok winter sonata tu detail2..so aku lebih suke tgok drama stairway to heaven berbanding itu..mmg family aku xmiss punye..especially my mum,papa yg tak minat pun jadi minat sebab ktorg mmg tak akan tukar selagi citer tu tak abis..xsilap lah citer tu start pukul 8.30 tapi pukul 8 masing2 dah tercangak kat depan tv ..hmm,punyee lah minat!aduhh hero dia dah la handsome heroin dia plak..cun kott!!
td mase mama aku tgah cari lagu winter sonata kat You tube ter jumpe lah lagu ni
BO GO SHIP DA by KIM BUM SOO lagu tema drama ni dgn sedutan ckit2 mase cerita ni nk start :D





<< Older / / Newer >>

Le Classic