Aku bahagia sekarang!

29.8.11 | 0 comments


Yeay! Aku bahagia sekarang! You know what? Aku dah boleh reset password blog aku! Weee~ Sumpah nak lompat-lompat. ALHAMDULILLAH :)

Okay, Selamat Hari Raya Aidilfitri semua ! Saya Sarah Ramli dengan seikhlas hati-nya memohon maaf kalau ada terkasar bahasa, ter-mengumpat, ter-sepak-terajang, terambil barang, termakan makanan korg, terjerit dekat telinga, tergigit, terhempok korg, dan terterter. Bukan sengaja, memang sengaja Sorry lee :D Gurau manja! Haha.

Harap di ampun lah dosa aku kat korg semua k :) Raya selalu dikaitkan dengan bestseronokbangga dan seangkatan lah. Tak baik gaduh-gaduh, sedangkan Nabi Muhammad maafkan umat dia kita apatah lagi :) So, bermaaf-maafan lah kita semua. Say no to enemies Say yes to Best Friend Forever! Love you alls! Tata !



I Love You baby <3 !

<< Older / / Newer >>

Le Classic