Random

30.7.11 | 0 comments



>This account will be closedaah == Aku rasa akan. Blog baru telah lahir pada 24 July 2011. Cuma belum active maklum lah baru lahir. Okay merepek. Aku suka. Last week, aku ambil kesempatan buat yang baru dikampung, wireless wujud laptop wujud memang semua aku buat baru. Blog tua ni password dia hilang bllsht! Password dia hanya ada di Mozilla sebab aku set remember my password. Kira aku hanya boleh update blog dekat rumah and mozilla? Itu memang shit. Computer ni guna format lama tahun 2007 kott. Apapun taboleh la kan! Nak reset kejadah tak boleh, yahoo punya password pun asddfghjk. Aku rasa itu password dia tapi tak boleh juga apa kes? ISH! Papa please la, beli pc or laptop baru. Laptop tengah repair tu abaikan je. Im begging! Tak boleh hidup aku macam ni do. Aku nak delete semua account under email nur.sarah95blabla boleh tak? Okay, Ihatethisseriously ==

<< Older / / Newer >>

Le Classic