WWE!

20.12.10 | 0 comments



What?! Kau ingat restling apa? It is Worst Weekend Ever -.-

Cerita satu je lah. Haa, ni nak nangis ni :'( MamapaksasayapergijugakeTeknikTUUTtu lah--' Bukan menolak, siapa taknak kalau tawaran yang CERAH demi masa hadapan. Like what I said on older post. Kata mereka jurusan yang diberi tu bagus, kejuruteraan Awam kan. Aku pun taktahu betul ke tak. Aku baru setahun lebih yo kat sini. Baru nak kenal kenal dengan sahabat disini (ECEHH:p) Tapi betul lah, banyak alasan sudah ku beri tau. Ada juga lah alasan yang dikembalikan. ISH! Kesian saya :'(
Pastu, tadi we went to Auntie Nor's House again, boleh pulak mak aku ni..
Mama: Nor, budak ni tak nak pergi asrama. Kau bagitahu sikit.

Huk alohh. Tapasal pasal kene lecture. Mak aku boleh tambah lagi katanya aku ada BF kat sini, tu yang taknak pergi. Haiyoo! Lagilah--' Eeeiiy! Ish geram aku. Dah balik rumah kene lagi kau tahu, memang OHTIDAK lah. Bertempek tempek, tengah tengah menikmati Maggie Asam Laksa ni, dah lee lapar, boleh disambung lecture-an dia. Sabar je lah weh:)
Tengok lah satu bab dah berjela jela. Feningfening. Masalah bethol,


<< Older / / Newer >>

Le Classic